Tjenixen befolkningen!

Just nu sitter jag och dricker citronhonungste och lyssnar på noice, det är bra härlig musik alltså! Men jag får nog lov att säga att deras tidigare låtar är dom bästa, när dom låter lite mer barnsliga. Min favorit är nog "en kväll i T-banan"  tror jag.
Idag har jag och Tove haft en mysdag nere vid sjön här ute hos mig. Det var super skönt i vattnet, men Tove den mesen plaska bara med fötterna. Jag fick lite färg på ryggen men annars så syns det väl inte någon större skillnad.
Nu kommer vi till den intressanta delen av dagen, jag och Simon var ju nämligen och kollade på lägenheten idag!
Den var skitfin och jättefräsch men nya tapeter och golvet skulle bytas och stor balkong och jaa allt var så bra så. Så om allt går som det ska så kommer vi alltså bli med lägenhet i oktober, äntligen! Jag måste bara ringa och prata med hon hyrestanten i morgon och hoppas att det inte är någon annan som har hunnit snott den för oss, då jävlar!
Men det absolut bästa med kvällen var att jag fick träffa Simon igen även om det inte var så länge för sen åkte jag tillbaka till köpingen men som tur är så kommer han ju hit i morgon kväll.
Nää fan nu ropar sängen på mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0