Stundenten såhär i efterhand

Är jag sämst eller är jag sämst? Jag förstår inte hur svårt det ska behöva vara att skriva en snutt på bloggen. Det är ju för sjutton nästan två veckor sen sist!
Idag skulle jag och Melle åkt till föräldragruppen och träffat dom andra men jag har blivit sjuk så icke! Jag känner mig ungefär lika seg och hängig som en blöt disktrasa, inte speciellt pigg alltså. Men nu ska jag inte tjata mer om det för det som var meningen med att jag tvingade mig ner hit var att jag tänkte slänga in lite bilder från studenten som för övrigt var helt otroligt underbar. Det var absolut en av dom bästa dagarna i mitt liv såhär långt, och jag tänker inte glömma bort den i första taget! Nu ska jag inte skriva mer, här kommer bilderna så Enjoy!


HAHA! Okej det här var ingen studentbild men jag var tvungen att kasta in den också bara för han är så snygg!



Älskling och jag<3

                                         
 
Baby och jag!<3


 
Hmm, nu ska vi se! Det snöret först...



....ääh vafan ta bort mössan så drar jag av allt på samma gång

                                          

aamen sådär jaa, nu ler vi!

                                          

Jag och Älsklingen<3



Therese happyface Larsson, Aleco och Jag!<3



Förlåt Richard men det var den enda bilden på dig och mig så jag är tvungen!hihi


Klassen med världens största flak

Hemma efter flaket (vi kan ju leka att jag har skorna på fötterna istället för i händerna;P!)



Skyltar och sånt



Sen bar det av hem till Dan där kvällens enda bild från mig faktiskt blev tagen! Simon och Heimann poserar tillsammans, snyggt!



Nu var det slut på det roliga, men det kanske dyker upp lite fler bilder senare för det här är bara dom från min kamera;)

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Tessa.

HAHAHAHHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAA

alltså jag döööööööör. Jag skrattar så jag GRÅTERRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vilken tur att det syns att jag är glad på bilderna iallafall ;) Fyfan vilken tjej du har hittat alltså, Therese happyface Larsson. Du var lika fin som vanligt på alla bilder! <3

2009-06-11 @ 15:33:44
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0