Petter och jag vi är goda vänner fastän mycket olika, vi tycker om olika saker....

Just nu sitter jag här framför datorn och trycker i mig polly och dricker äppeljuice, mamma sitter ett par meter bort i en fotölj och gnager på ett äpple och Melle sitter i hennes knä och smaskar på fingarna, mums! Jag har alldeles nyss slängt på luren efter att ha pratat med en till rösten trevlig tjej som hette Anna. Jag och Simon ska åka och kolla på hennes lägenhet i morgon kväll och jag hoppas hoppas hoppas att den är fin så man slipper sitta här och leta hela dagarna. Fast jag har inte berättat för Simon att vi ska dit än, jag vill inte ringa och störa när han jobbar jag har redan ringt så mycke nu på senaste tiden, hehe! Han får veta det ikväll när han har slutat istället.
Senare ikväll ska jag antagligen träffa Tovis då ska jag tvinga med henne och kolla på fotboll, hoho! Det är mitt gamla lag som ska spela, man måste ju se hur det går för dom nu när man är hemma.

Nu ska jag gå ut på tomten och sätta mig i solen en stund.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0