sånt som händer

Nu har det gått sådär lång tid igen! Men vet ni va?det är faktikst inte mitt fel den här gången för att det har inte gått att logga in på min blogg:O Jag har försökt logga in flera gånger utan resultat men nu äntligen fungerade det. Så nu får jag väl lov att ta en snabbgenomgång för dom senaste dagarna som gått. Helgen spenderades hemma hos min käre mor och far i malmköping, det ösregnade hela helgen men det gjorde inte så mycket för jag och Simon hade precis köpt One tree hill säsong 5 så vi hade ju något att fördriva tiden med ändå. Sen i måndags jobbade Simon och jag låg i soffan och var sjuk och kramades med Melle hela dagen. I tisdags for jag och Melle till skiftinge vårdcentral för han skulle ta spruta, en i varje ben fick han. Tårarna bara spruta ut på honom, stackarn! Men när vi hade kramats en stund så gick det över och han blev lika glad som vanligt igen. Igår var vi på återträff med föräldragruppen vi gick till rothoffsparken och fikade och pratade och hade trevligt. Efter det var jag på efterkontroll där dom kollade blodtrycket och kollade järnvärdet, allt såg bra ut. Sen skulle jag gå och möta upp Simon och Melle på stan och då helt plötsligt sprang jag ihop med Hanna som jag inte träffat på jättelänge det var roligt, man blir alltid lika glad när man springer på någon sådär helt plötsligt som man inte allt trodde att man skulle träffa.
Sådär nu har vi gått igenom historian och har kommit fram till nutid! Idag är det torsdag och Simon jobbar sista dagen för veckan, skönt! När han har slutat så ska jag och Melle ta vårt pick och pack och glida in till stan och möta upp honom för att gå och hämta min ring som jag lämnade in förra veckan, jag hoppas att den ska passa nu. Sen ska Simon kolla på en keps, men jag tvivlar på att han hittar någon, han är så kinkig min karl!hehe
Aajuste sen har vi ju kollat runt massor efter lägenheter också, vi har skickat iväg lite intresseanmälningar här och där så vi får väl se vad som händer. Nu känns det som om det börjar bli dags att runda av det hela, magen och kylskåpet har nämligen varit ifrån varandra en lång tid nu och börjar sakna varann.


Jag har suttit och kollat igenom lite bilder och hittade den här, syns det att dom är brorsor eller vad?
haha



Tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Hah, de ser ju nästan ut som tvillingar! Jag hoppas ni får en lägenhet inom kort :D! Saknar er <3

2009-06-18 @ 12:19:30
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Sv: Hoppas ni kan få åka och titta på lägenheten här vid mig så snart som möjligt och se om den är bra :D! Jag skulle trivas att ha dig i närheten hihi :D

2009-06-18 @ 20:07:29
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0