Bara 93 dagar kvar!

Sådär ja mina kära vänner, i morse blev det klart att lägenheten blir vår! Vi kommer få flytta in 1/10 och jag längtar redan. Det känns jätteskönt att det dära är fixat så man slipper bry sig om det där någe mer. Nu måste jag bara ringa till Anna(hon som bor där nu) och säga att vi ska flytta in, hon funderar nämligen på att flytta utomlands sen och undrade om vi ville att hon skulle lämna kvar lite saker till oss! Himla snällt av henne får jag lov att säga.

Jag och Melle har varit ute nästan hela dagen, han har legat i skuggan och sovit och jag har passat på att sola lite under tiden. Men nu har vi förflyttat oss in i huset och ner i källaren för att svalka av oss lite. Melle har alldeles precis somnat om igen, han blir fruktansvärt seg nu när det är så varm och ligger mest och sover hela tiden. Fast han hade svårt att komma till ro så att han kunde somna nu så jag fick i princip mata honom till sömns. Tur att man inte kan övermatas när man blir ammad, haha!
Jag funderar på om jag ska ta och kolla på den där filmen Knowing som Simon tjatar om att jag ska titta på för att den var så "jäkla bra". Eller ska jag spara den tills i morgonkväll när Simon är iväg på träning kanske?Hur som haver så ska jag inte skriva mera nu för jag har inte så mycket viktigt att prata om, inte för att det jag redan skrivit var så viktigt heller men ändå.
 
ähh hejdå på er!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Sv: Jag hoppas att svinisarna försvinner snabbt så vi kan ses! ÅÅH GRATTIS TILL LÄGENHETEN!!! <3

2009-06-29 @ 19:31:54
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0