3 Dagar!

Himmel och pannkaka vad jag har sovit gott i natt! När klockan var halv elva i morse ringde mammsen och väckte mig. Även fast jag hade sovit så mycket så ville jag iallafall sova mera, men jag tvingade mig själv att gå upp så att jag kan sova sen ikväll.

Idag är det alltså min tredje dag över tiden och jag vill bara att den ska komma ut nu! Både min och Simons telefon ringer och plingar hela tiden med nyfikna kompisar och släktingar som undrar om den inte har kommit än, men icke! Det är så roligt att det är så många som frågar och bryr sig måste jag säga, jag blir riktigt glad!:)
Igår kväll ringde mamma och sa att deras granne hade kommit och lämnat ett paket till mig eller jag antar att det är någonting till lillen för hon hade pratat med honom förra veckan och sagt att jag skulle ha barn nu vilken dag som helst. Det tycker jag var väldigt gulligt gjort! Nu måste jag bara gå och vänta tills jag kan få tid att åka hem så jag får veta vad det är för någonting, nyfiken som jag är!:P

Jag har börjat fått massa gissningar på vilken dag bebisen ska komma, folk har nästa gjort en liten tävling om vem som ska få rätt tillslut, hehe. Datumen som har kommit upp är 11, 13,  15 och 16. Sen är det ju många som hade gissat på andra datum men som redan har varit. Det som dom flesta har sagt är nog den 15 så vi får väl se. Jag tycker att idag är en bra dag, 10 Mars! Det låter väl bra eller tycker ni inte de?Jo men då säger vi så, idag får den komma! Punkt slut

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

ÅÅÅH, vill också ha en bebis, men det är lite tidigt för mig :P

2009-03-10 @ 12:21:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Haha, du är så söt Sandra :D Jag kan fråga Jonas om han blir glad igen om han får leka med bebisen istället för att åka och kolla på cross ;) Han kanske tom får ta med ungen till Tyskland ;)? HAHA, nej jag tror inte att ni vill släppa ifrån er den hihi <3

2009-03-10 @ 15:45:37
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0