Dagen D

Läser John Blund min blogg må tro? jag fick faktiskt sova nästan hela natten inatt, det var bra underbart!

Idag är det alltså meningen att lillplutten ska komma ut dock är jag inte så säker på att den vill komma ut än, tyvärr! Jag kommer säkert få vänta ett tag till:P Men det skulle vara bra härligt om den ville komma nu så jag kan bli av med magen. Jag känner mig lite som ett mumintroll, klumpig och vit med en stor kula på magen. Fast den där brytningen på finska har jag ju förstås inte men förutom den så känner jag mig nästan som en av dom.
Jag och Simon bestämde igår att lillen kan få komma ikväll för nu på dagen så ska vi nämligen till Simons farmor som fyller år och vill bjuda oss på smörgåstårta och det vill man ju inte missa!
Man skulle kanske dra sig uppåt och fixa till sig lite så man inte ser alldeles för hemsk ut när man ska bort på kalas!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: bea wiggosmamma

Gud nu blir man verkligen nyfiken & hoppas lillen kommer ut snart :)

2009-03-07 @ 13:53:50
URL: http://beapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0