Fränt!

Nu har precis Heimann och Åteg åkt hem. Dom ringde förut och undrade om inte dom kunde få komma hit och titta på Melwin, klart att dom fick göra det! Dom var nog här någon timme skulle jag tro och satt och stirrade på honom, ingen av dom vågade hålla i honom men slita ögonen från honom kunde dom inte göra, haha! dom satt alldeles tysta och tittade och sen klämde nån av dom ur sig..fränt och den andra svarade..aaa! sen blev det tyst ett tag och sen sa någon..fan va coolt och den andra svarade..aaa! Sen höll dom på så där, haha! Roligt må jag säga!

Sen har familjen Karlsson Jonsson varit på stan idag faktiskt. Simon fixade ett nytt bankomatkort för det andra håller på att ramla i bitar, Melwin fick lite nya kläder att spy ner och jag fick två nya behåar, en t-shirt och lite hårfärg! Vi ska åka hem till köpingen i helgen för jag fyller år och då tänkte jag passa på att kila upp till min farmor så ska hon få kasta i lite ny fräsch färg i skallen på mig, kan behövas så som jag ser ut just nu!hehe


Vad säger bilen?...Brumbrum..




Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Världens sötaste lillkille :)! När vill du ha födelsedagsfirande från mig då? Jag har köpt en present till dig :D

2009-03-16 @ 17:25:40
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: tove

okej birthday girl, ska snart komma förbi kjula med en present från min familj ;) till melwin inte till dig haha! ;)

2009-03-16 @ 18:06:17
Postat av: bea wiggosmamma

sötnosen :)

2009-03-16 @ 20:54:56
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: S

Fick höra att du fått en liten pojke!:D Grattis! Fick då samtidgt höra att du hade blogg så va tvungen att kika in;) Hoppas allt är bra!

Kram Sabina

2009-03-16 @ 20:58:59
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: johannat

guud vad sööt sandra! Jätte stort grattis till er verkligen! hur roligt som helst :D hoppas allt går toppen! kramar / johannatropp

2009-03-16 @ 20:59:56
Postat av: S

Tack:)

Han blev 8 månader i torsdags:) Så passa på och njut av bebistiden;) De går fort!



Hur va grav.? Gick förlossningen bra?

Kram

2009-03-17 @ 19:26:43
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0