John Blund?

Jag sitter och äter frukost och har precis stigit upp från ett misslyckat försök till en god natts sömn...igen!Jag förstår inte att det ska vara så svårt att sova på nätterna. Först är jag super trött så går jag och lägger mig och släcker lampan och poff så blir jag hur pigg som helst. Så går det några timmar, efter det kan jag somna ett tag men sen vaknar jag igen och tar mig en kisspaus, oftas runt fyra tiden. När jag då kommer tillbaka till sängen så är jag pigg igen och så är jag vaken till runt sju och sen kan jag somna om igen och vaknar igen runt tio när jag tvingar mig att gå upp fast jag är trött som en jag vet inte vad. Sånna här nätter kan ju vara helt okej om dom kommer lite då och då men nu har det varit såhär i några veckor och jag börjar bli lite små sur över att jag inte får sova! Men nu får det vara nog om det här!

Igår var en mysig dag måste jag säga!Min kära mor kom och hälsade på stackars mig som var alldeles ensam här hemma.Så fick hon för sig att vi skulle åka in till stan så då blev det lite stressigt för jag hade inte duschat och inte ätit frukost som jag hade planerat att göra innan hon kom.Så när det plingade på dörren kastade jag upp den med en sked i munnen och mumlade ur mig att jag bara skulle tvätta håret så skulle jag vara klar. Så tog jag en fusk dusch med huvudet uppochner i badkaret ist. Efter det så kunde vi åka in till stan där vi köpte lite nya bebis saker till lillen. Bland annat en babysitter och lite lakarn till vaggan. Det kommer bli så tjusigt så! Jag kanske slänger in några bilder lite senare när jag får tid;)
Så fick jag hem min student mössa igår när Simon kom hem, och den passade perfekt tur som var!
Men nu hade jag tänk ta mig ett långt skönt bad med en massa skum eftersom det aldrig blev av igår!

Tjingeling sålänge

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Vad mysigt det låter :) Jag kanske tittar förbi på söndag om jag får :)? Det är så tomt utan dig i skolan! <3

2009-03-06 @ 14:03:50
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0