Oboy, vilket vackert väder!

Jag tror minnsan att det är någon viss person som är lite dålig på det här med att uppdatera i bloggen! Jag tänker inte nämna något namn men ni kanske förstår vem jag syftar på iallafall, hoho!
Jag är alldeles nyduschad och sitter här med ett stort glas oboy, smaskens! Dagen som gått har varit väldigt lugn, Melwin har mest legat i sin vaga och spanat runt i rummet hela dagen. Igår var tro det eller ej men faktiskt ännu lugnare, han sov sig igenom hela dagen vilket var väldigt skönt för mig. Eftersom Simons hemmadagar är slut nu så var han i skolan så jag passade på att läsa färdigt min bok när det ändå var så tyst och lugnt. Den var väldans bra måste jag säga nu ska jag bara ta mig igenom dom två fortsättningsböckerna.

Onsdagen däremot var inte lika lugnt men dock så mycket mysigare! Den tillbringades med min käre Therese och Melwin såklart. Vi flängde runt lite här och var under dagen. Vi var en stund i skolan och hälsade på och så var vi på stan och sprang runt ett tag och så hann vi med lite lunch och fika hemma hos Tessa innan jag for hem till Kjula igen.


Tjena snygging!


Therese och Melwin gosas!


Tittut

Kommentarer
Postat av: linda

gud va söt han är :)

jo det funkar jätte bra, tog lite tid & komma in i alla rutiner men nu börjar man vänja sig! hur går det för er då med melwin?

2009-03-27 @ 21:06:12
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Tessa.

HAHAHAHAHAHAHHA SÅ JAG SER UT HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA

2009-03-27 @ 21:50:10
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: bea wiggosmamma

naw vilka söta bilder :)

2009-03-28 @ 00:15:46
URL: http://beapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0