söndagar! Vad ska man med sånna till?

Jaha idag är det alltså söndag! Jag tycker inte om söndagar för efter söndag kommer måndag = Göra-saker-man-inte-vill-dag!Även om inte jag själv har sådär värstans mycket saker som jag måste gör mer än att ta hand om plutten, men Simon har saker han måste göra och det betyder att jag blir själv här hemma..usch!

Men nog om det nu! Igår var Simons mormor här på besök och fikade och gosade med Melwin och idag har Simons...hmm låt mig tänka nu..jag tror det blir syssling?eller nått sånt, strunt samma! Hans någonting och hennes söta familj varit här dock var inte deras minsting med men resten av familjen iallafall. Melwin fick ett par strumpor och en super tjusig Burberry t-shirt som han kommer bli så snygg i. Melwin bajsade i knät på Emilia(deras dotter) tur som var så fanns det en blöja mellan dom två så ingen kom till skada, mer än att hon inte ville mysa med honom någe mer då, hoho. Så himla mycket mer har väl inte hänt så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag tror jag ska ta mig upp till mina älsklingar istället.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Svar: HAHAHAHHAH det känns som din humor, "livet är stenkul" ;)

2009-03-29 @ 19:44:02
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0