Full rulle

Dålig uppdatering?! Vad menar ni med det! Jag som sitter här dagarna långa och bara skriver och skriver för eran skull.
Eller vänta lite, det kanske  var så det inte var....jo juste nu kommer jag ju ihåg! Jag har ju faktiskt inte skrivit på flera dagar. Det är nästan så att jag borde skämmas! Men det tycker inte jag är någe roligt så jag struntar helt enkelt i det!

Helgen som gått har varit fullbokad med saker och det skulle ta en evighet att skriva om allt i detalj så det får bli en snabbgenomgång! Fredagen började med att jag och Simon tog vårat pick och pack plus Melwin och tog bussen in till stan. Där det blev lite shopping och så träffade vi Fredde en stund och sen Malin en stund och så bar det av till nästa buss som tog oss vidare till Malmköping. Där for vi upp till min käre farmor som färgade mitt hår som för övrigt blev mycket tjusigt må jag säga. Sen kom mamsen och plockade upp oss så åkte vi ner till Flen och hälsade på min mormor, morfar och Nattis, min snygging till kusin! Sen åkte vi hem och slängde i oss lite mat och så ropade sängen efter oss ganska så fort efter det.
Sen var det lördag som började med en lång dusch och ganska snart rullade släkten in så blev det tårta och annat gott. När dom hade åkt hem for vi in till köpingen och träffade Tove sen hem igen. Robinson, mat, bebisgos och så sängen.
Efter lördag kommer söndag(min födelsedag, grattis mig!) då andra halvan av släkten stod på tur att matas med diverse onyttigheter. När kvällen började närma sig for vi tillbaka hem till Kjula och ganska snart plingade det på dörren och det kom en spjälsäng levererad till plutten, dock var den ännu inte på sin rätta plats eftersom att den ska stå i mitt gamla rum i köpingen, så det blev nästkommande dags göra.
Så var måndagen här och vi fick besök från bvc på morgonen. När hon hade lämnat oss packade vi in oss i bilen och åkte iväg till hällforsnäs där vi stannade till vid lager 157 där Simon hittade en tröja, jag en klänning och Melwin fick en tjusig body! Sen åkte vi vidare hem till min mor och far där vi dumpade av sängen. När vi ändå var där passade vi på att äta och fika lite. Efter det så åkte vi hem igen och då var det alltså tänkt att jag skulle sätta mig här och skriva lite men vad händer inte då...jo vi somnar och vaknar inte förens det egentligen är dags att gå och lägga sig så det blev inte riktigt som jag hade planerat.
Och idag är det alltså tisdag och nu sitter jag äntligen här och kan ta det lite lugnt, visseligen med lillen i ena armen eftersom han vill äta var och varannan minut men iallafall.
Min käraste är iväg och tatuerar sig idag samtidigt som jag sitter här hemma och blir fattig utan att ens göra någonting. Han fick det nämligen av mig i julklapp/födelsedags present även om det kostar lite. Men några tusen hit och dit spelar väl ingen roll det har ju alla råd att slänga ut när som helst, eller kanske inte. Men det gör mig ingenting att det försvinner lite pengar för det är han faktiskt värd min älskling! Dessutom ringde han alldeles nyss och sa att det blir "skit snyggt" så det gör ju det hela ännu bättre! Jag får ta mig en titt ikväll när han kommer hem så får jag meddela hur det ser ut.
Nu känner jag att det är ett väldigt långt inlägg så jag kanske borde sluta nu!hehe

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Gud, ni har ju haft full rulle! Jag längtar tills morgondagen då vi ska leka! :D <3

2009-03-24 @ 18:22:37
URL: http://ellinormarialarsson.blogg.se/
Postat av: linda

Grattis i efterskott=)

2009-03-24 @ 20:20:24
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Oj, kommentaren från Ella är ju från mig, men det kanske du förstod ;)!

2009-03-26 @ 08:05:20
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0