Rund som en köttbulle

Precis så känner jag mig just nu, jag tror det blev en aningen för mycket smörgåstårta och godsaker på kalaset! Undra om bebisen ramlar ut om jag tvingar i mig lite till, jag kanske skulle ta och prova, eller? Hur som haver så är Simons farmor alldeles ur gullig. När vi precis hade satt oss ner vid borde så frågade hon Simons bror om han skulle ut på krogen ikväll. Svaret blev nej eftersom att han har match i morgon men då sa hon lite tveksamt "Men du var ute igår?" vilket han också var och så slängde hon ur sig "Jaa, jag förstod väl det du ser ju för hemsk ut" Haha!
Till sättet är hon väldigt lik min egna farmor så det kändes som om jag redan kände henne när jag träffade henne första gången. Jag tycker sånt är så himla mysigt, man känner sig så välkommen då!

Jag hade faktiskt tänk ta mig en promenad ikväll men nu när vi är hemma och myskläderna har åkt på så känns det inte längre så lockande. Jag tror nog att jag istället ska slänga mig ner i soffan framför tvn tillsammans med min älskling och en stor skål med godis. Melodifestivalen börjar ju om någon timme och det vill man ju inte missa, även om man redan har hört alla låtar som är med så är det ett måste att titta på den!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Hej baby <3 Förhoppningsvis så ses vi imorgon, tjoho :D :D! Jag hör av mig innan jag åker för att försäkra mig om att bebisen inte har kommit då :P

2009-03-07 @ 20:31:21
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Marre

Hej!

Vad roligt att du bloggar, och återigen massa lycka till med bebben. Jag chansar på att lillkidden kommer ut runt den 13e :D Kram Marre

2009-03-07 @ 20:53:12
URL: http://marythemamster.blogg.se/
Postat av: Sara Ahlström

Bor du och din pojkväv tillsammans i egen lägenhet? :)



2009-03-08 @ 12:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0