Den värsta fredagen i mitt liv!

Det är helt sjuk så hemskt dåligt jag mår just nu asså! Idag efter jag hade varit i skolan så gick jag och Simon och solade. Efteråt blev jag lite röd sådär så jag alltid brukar bli efter att jag har solat. Men sen en stund senare började det klia så otroligt mycket på magen sen gick det vidare upp på bröstet och till ryggen och ner på låren. Först trodde jag att jag bara hade bränt mig lite men nu vettefan alltså! Ni vet när man gör såhär tusen nålar och dra skinnet åt olika håll på armen för att göra illa någon, precis så känns det över HELA min kropp fast nästan ännu värre! Jag tror jag har provat allt men ingenting hjälper jag har haft potatismjöl över mig, kylbalsam, salubrin jag har duschat, legat med iskalla handdukar över hela mig! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vill bara lägga mig i ett hörn och börja gråta!

Tyck synd om mig!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Men baby, jag säger ju det, TA DET LUGNT MED SOLNINGEN! Jag är rädd om dig! <3

2009-05-09 @ 16:13:31
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: emilia

så brukar jag också få! det är hemskt jobbigt :( sluat med solning i solarium nu! :( /emilia (läsare av din och tessas blogg :))

2009-05-15 @ 13:22:09
URL: http://eeeeeemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0