.

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen! Jag har flängt fram och tillbaka, hit och dit så jag har inte riktigt haft tid att sitta här. Jag har en känsla av att jag inte kommer kunna sitta kvar så länge till heller för skrutten har sovit ett bra tag nu och börjar gnälla lite så han kommer nog vakna snart. I måndags blev han två månader, min lilla plutt! Tiden går så fort, snart kommer han väl börja springa så man får kuta efter honom som en galning överallt. Igår var vi på BVC och han har gått upp massor, han väger 5380 g och är 58,5 cm lång. Han ser ut som en riktigt liten klutt!

I morgonbitti ska jag till skolan och ha engelska nationella, usch! Simon har sovmorgon så då får han vara hemma med Melle så kommer jag hem och byter av honom sen när jag är klar. På fredag ska vi alla tre till skolan för då är det prov igen fast bara för mig och Simon då, Melle slipper undan han ska bara göra sällskap.

Nu måste jag kila iväg för som jag trodde så har min lilla bebis vaknat och ligger och skriker efter mig nu!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0