Godmorgon!

Jag har alldeles nyss gått upp från en natt full av sömn, Melle har nämligen sovit hela natten! Lite skönt! Något som däremot inte var lika positivt var att jag sov utan Simon för första gången sen typ runt jul där någonstans. Jag saknar honom, massor! Jag vill bara skynda mig hem till Kjula nu, inte för att det skulle hjälpa mig sådär jättemycket eftersom att han inte kommer hem fören efter fyra men ändå.
Och Therese din stackars sate, hur mycket måste inte du sakna Jonas när han ibland är borta en hel vecka i rad med jobbet! Nu tycker jag synd om dig:P Därför har jag bestämt att från och med nu så ska du komma och bo hemma hos oss varje gång han är borta! Vare sig du vill eller inte så är det så nu, punkt! Fast du får välja själv om du vill sova i den stora sängen mellan mig och Simon eller om du vill ligga i den lilla sängen med Melle;). Och när jag ändå håller på att skriva om saknad så kan jag ju lika gärna skriva att jag saknar dig också Therese nu när du har lämnat mig och smitit iväg till Polen din jäckel. Men vi ska ju ses på fredag så jag antar att jag får lov att klara mig tills dess!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Naw, min baby! Vad söt du är :D Jag kommer och kryper ner mellan sig och Melwin i sängen och gossar med er! Vi ses på fredag, saknar er!! <3

2009-05-20 @ 22:05:08
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0