Här kommer Pippi Långstrump

Sitter hemma hos min farmor med ett kilo hårfärg i skallen!Jag har varit här hela dagen och fixat och trixat med mitt hår. Från början var det rött men jag ville byta färg och började dagen med att avfärga håret, när det var klart hade jag en väldigt snygg fiskpinns-färg hängandes framför ögonen, hehe! Men nu sitter jag åter igen och väntar på att klockan ska gå så att jag kan duscha bort färgen som sitter i nu. Det är meningen att det ska bli lite ljusbrunt men man vet ju aldrig. Om det blir alldeles tokigt så får jag väl bli svarthårig eller nått.
När håret är klart ska jag åka hem till Kjula igen och slänga mig på sängen direkt! Jag är helt slut i ryggen och rumpan efter att ha suttit på en jäkla pall inne i badrummet hela dagen. Det var nästan så jag blev förvånad att jag inte hade vuxit fast.

Medans jag har väntat på håret har jag suttit och kollat på massa bilder vissa äldre än andra. Jösses vad jag har skrattat, hoho! Jag hade tänkt att ni skulle få ta del av några stycken men det ser ut som om vi får ta det någon annan gång när jag är här för duschen ropar!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0