Nu är det sommar, nu är det sol, nu är det koskit i hagen!

Vilka underbart sköna dagar det har varit nu på senaste tiden (soliga dagar=dåliga bloggdagar). Vi har i princip varit utomhus hela dagarna. Jag har fått mycket motion av mina och Melles långa promenader plus en snygg brottar-bränna på ryggen och världens största skavisar på fötterna. Så i morse när jag skulle gå ut  vände jag upp och ner på hela huset innan jag hittade ett par tofflor så jag slapp ställa in dagens promis!
Nu sitter jag mest bara och försöker få tiden att gå för jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag är lite sugen på att påbörja mitt Las Vegas tittande men det är ju inte så tv-vänligt väder ute så jag tror jag väntar med det till dom gråa och regniga dagarna istället.

Nej nu vaknade plutten där uppe så jag ska nog gå och pussas och kramas med honom tills pappa-simon kommer hem!



Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Världens finaste mamma och världens finaste son! <3

2009-05-26 @ 15:16:45
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Sara

Riktigt fin bild på er =) söta!

2009-05-26 @ 16:58:17
URL: http://saramarieisabellas.blogg.se/
Postat av: Bea wigggosmamma

vad söta ni är :)

2009-05-28 @ 07:38:30
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: emilia

gud så fina! tokfin tröja, vart har du köpt den? :)

2009-06-02 @ 16:51:09
Postat av: johannatropp

guuud vad fina ni är :D åh.. kram / johannatropp

2009-06-11 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0