sho bre

Hallå där alla! Jag har precis lagat och ätit mat, det blev mammas special!Mums
Snart ska jag och Simon åka in till stan och kolla på bio, änglar och demoner ska vi kolla på. Jag tänkte använda lite av min den här ego-tiden som jag har bestämt att jag ska ha lite då och då.
Jaa, jag har väl egentligen inte sådär jättemycket att säga så jag ska nog kila upp en våning och slänga på lite spackel i fejan. Eller jo nu kom jag ju på varför jag ens gick ner hit, jag skulle ju skriva grattis till Tove som fick körkort igår!
Så GRATTIS OVE! Nu blir det race, och jag räknar med att du kommer hit och hälsar på också!;)

Tjingeling mina damer och herrar


Kommentarer
Postat av: Tove

åh vad glad jag blir :D:D:D klart vi ska ha det!! jag tittade på änglar och demoner igår det var riktigt bra men komplicerad ;D <3

2009-05-21 @ 17:17:46
Postat av: Tessa.

Grattis till tove ;)

2009-05-21 @ 20:38:00
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0