Ormar<3Mig=Sant.....Inte!

Först och främst vill jag bara säga TACK till alla er som hjälpte mig på traven till att välja den snyggaste klänningen! Ni vill väl såklart veta vilken jag nu har bestämt mig för. Det blev den (trumvirvel) RÖDA! Dom flesta tyckte att den var snyggast och när jag läste det insåg jag ganska snabbt att det faktikst var den som jag trivdes bäst i även om jag inte trodde att jag kunde välja från början. Igår var jag tillbaka på tuna park för att införskaffa det sista till studenten och när jag kom dit hittade jag en till klänning, så blev jag sådär velig igen! Jag provade och speglade och provade och speglade och sen speglade jag lite till men sen fick det faktiskt vara nog! Jag kastade av mig klänningen så fort jag kunde och så kutade vi ut ur butiken snabbt som ögat innan jag ångrade mig. Så nu är det klart, det blir alltså den röda som gäller!
När det var gjort så dök nästa i-landsproblem upp, SKOR! Vad skulle jag ha för skor? Jag gick och kikade och kikade och provade samtidigt som Simon började sucka allt högre. Men det slutade iallafall lyckligt, jag fick ett par nya skor med mig hem och Simon fick massage som betalning för min velighet, hehe! Egentligen hade jag nog inte behövt köpa dom dära skorna med tanke på alla dom jag redan har här hemma, jag var nere på mitt rum och räknade dom nyss hela 56 par har jag lyckats skrapa ihop(än så länge)Hehe. Men man tar ju bara studenten en gång i livet och dom var inte så dyra heller så jag tycker att jag faktiskt fick köpa dom ändå.

Just nu sitter jag ute på landet hemma hos kära mammsen och pappsen! Det var egentligen tänkt så att jag skulle åka hit under dagen för att få lite hjälp med barnvakt och det sista skolarbetet men det slutade som sagt med att jag blev kvar här för natten. Melle ligger nere på mitt rum och snarkar så sött och jag fick precis ett godnatt sms från Älsklingen så jag tror nog att jag också ska slå ihop mina blå, ögonlocken börjar kännas lite väl tunga nu. Men först måste jag bara skriva om en konstig grej. Alltid när jag kommer hit ut och inte har varit här på ett tag så får jag alltid för mig att jag ser massa ormar överallt. Jag fattar inte varför! Minsta lilla pinne och jag hoppar högt och tror att den ska bita av mig halva foten men så tar jag mitt förnuft till fånga och lugnar ner mig en smula men sen en sekund senare får jag en nya panikattack av en dum pinne som ligger och skräpar på grusgången. Jaja nu ska jag inte prata mer om det, det är ju iallafall tur att vi inte har några ormar inomhus eller skräpande pinnar heller för den delen!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0