En lördag på "stan"

Idag är det lördag då är det dags för lördagsgodis för alla, utom mig!:( Jag bestämde förra helgen att jag skulle sluta äta godis, inte för att jag är fet utan för att mina tänder och min kropp mår nog bättre av det. Eller nu ljög jag ju lite, jag ska inte sluta äta helt utan jag ska äta någon dag på helgen sådär, för som det har varit på senaste tiden har jag ätit massa, varje dag och jag känner att jag inte mår så bra av det! Men nu första tiden tror jag det är bättre att vara utan helt så man vänjer sig att inte äta. Så sen gäller det bara att jag kan hålla mig till att bara äta ibland, vi får väl se hur det går, än så länge har jag iallafall varit utan tand-terroristerna i hela sex dagar! Satan så jobbigt det är men det börjar kännas lite lättare nu när det värsta suget har börjat gått över.

I morse åkte jag, Simon och Melle in till köpingen och gick på marknad en stund sen var vi uppe hos farmor en sväng och fikade också. Med oss hem fick vi lite morsdag presenter till våra mödrar och jag två jättetjusiga armband och Simon fick ett par shorts! Jag tänkte slänga in en bild på mina köp lite senare för nu ropar maten från köket!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0