upp å ner, ner å upp!

Jag är nyss hemkommen från mitt åkande fram och tillbaka och mitt prov, det gick bra! Jag fick sitta och prata om internet och överbevakningskameror med Pontus. Inte sådär jätteintressant men iallafall. Sen åkte jag hem och plockade upp Simon och Melle så skjutsade jag Simon till skolan sen åkte jag och Melle och handlade på ekängen och nu är jag alltså hemma igen. Jag måste snart upp och fixa något att äta men jag vet inte riktigt vad. Sak samma om någon timme ska jag iallafall iväg på den dära förbannade jävla fanskaps föräldragruppen! Ursäkta språket men jag vill verkligen inte gå dit. Simon var tvungen att vara i skolan idag så han kan inte följa med och bara för de så känns det extra jäkligt. Men men take it all with a smile som jag brukar köra med. Man kanske träffar någon trevlig typ därborta man vet ju aldrig.
Nej nu ska jag gå upp och fixa lite käk jag tror nog att det blir pannkaka minsann!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad går du i för föräldragrupp?

Ska du komma på återträffen för våran grupp?



Ha det bra :)



2009-05-14 @ 16:03:19
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/
Postat av: Tessa.

HAHAHAHAHHA du som älskar de där föräldragruppsträffarna ;) du kan komma till mig och ha en bakningsgrupp istälelt och baka en massa goda bullar! MUMS! Ses imorrn baby, saknar er! <3

2009-05-14 @ 16:19:21
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0