Godnatt

Jaha då var det onsdag kväll alltså! Melle har alldeles nyss slagit ihop sina blå och Simon är nog på god väg att göra det han med fast sina gröna dårå. Och här sitter jag helt jättepigg och bara längtar tills ögonlocken ska börja falla ihop så jag också får gå och sova. Nu när jag har tagit igen mig från all gravid/föda barn trötthet så har jag fått tillbaka mina sömnsvårigheter och det är verkligen hemskt! På riktigt! Jag ligger vaken i flera timmar och bara rullar runt i sängen medans dom andra två ligger och snarkar som grisar! Det är orättvist! Men man får rätt mycket gjort på dagdrömmar fronten eller nattdrömmar kanske man ska säga för det är ju nattetid vi talar om här. Och ibland får man ju vara med om ganska kul grejer också som igår natt tex. Simon somnade som vanligt så fort han la huvudet på kudden och jag låg vaken och bara kokelura för mig själv och när det hade gått ungefär en timme så vaknade killen till liv och så lät det ungefär såhär:

Simon: Godnatt Älskling
Jag: Öhm godnatt.....igen
Simon: Vafan är det?
Jag: Ehm vadå?
Simon: Godnatt? Varför säger man så?
Jag: VA?
Simon: Äh jag är så jävla trött så jag orkar inte tänka!

Och så vänder han på huvudet och somnar om igen på mindre än en halv sekund! Okeeeeej tänkte jag då och låg och fnissade för mig själv och sen slockande faktiskt jag också ganska fort efter det!Hoho

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

HAHA simon den token xD

2009-05-06 @ 23:28:39
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: matilda

aha okej, men det är ju bara att dra iväg ett sms om du är påväg hitåt :)

2009-05-07 @ 17:17:27
URL: http://matildabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0