Det är dags för fredagsmys!

Nu har vi precis kommit till Malmköping, eller aa vi har ju varit i köpingen hos farmor ett tag men vi kom precis hem till min mamma och pappa! Vi har tog med farmor upp till kyrkogården och tjusade till farfars grav lite granna och så fick Melle följa med och hälsa.

Idag har hela familjen Jonsson/Karlsson varit i skolan, jag skulle lämna tillbaka alla saker till lärarna och plocka ur mina skåp. Egentligen var jag väl inte så jättetvungen att göra det idag eftersom jag ska till skolan på måndag, men sällskapssjuk som jag är så är det ju alltid roligt att träffa folk! Melle tyckte det var lite halvdant att vara där idag, han gnällde lite och ville helst att man skulle bära runt på honom hela tiden. Men vi var ju bara där en stund så det var inte så farligt.

Nej, nu ska jag väl kanske vara lite social när vi har åkt hela vägen hit!;) Juste jag skulle ju skriva att pappa är bäst också!:P



Aleco och Melle sitter och hänger i skolan




Puss!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

HAHAHAHHAA fin bild ;)

2009-05-30 @ 09:33:44
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0