Är man byggare så är man!

Väldans vad det blev tyst helt plötsligt! Det har varit fullt hus här hos oss, men nu så for dom iväg allihop. Och Melle somnade nyss så nu är det bara jag kvar. Fast älsklingen kommer hem snart igen för han skulle bara köra in dom andra till stan. Jag har egentligen inte någonting att skriva om jag bara gick ner hit nu när jag ändå hade lite tid över.

Therese var här igår det var mysigt! Vi gick långt, pratade mycke, skrattade en del och grät en liten skvätt gjorde vi också!Vi pratade om studenten bland annat och vi ska till skolan tidigt och ta kort med klassen bara för att vi inte ska få någon champagnefrukost. Dom har bestämt att byggarna inte ska hinna dit för att vi tydligen alltid är värst med spriten och då tror dom att det blir bättre om dom håller oss i skolan, haha! Jag tror nog däremot att det inte spelar någon större roll för det kommer antagligen drickas iallafall även om vi är i skolan istället för en park.
Nää nu ska jag gå upp och äta mina muffins som jag har bakat idag! Nemen vilken tajming nu klev Simon in genom dörren!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Jag hade det jättemysigt igår :) Åh vet du? Jonas älskade maten som din mamma har hittat på ;) Han satt och slickade upp såsen ur formen när vi ätit klart haha :D <3

2009-05-23 @ 20:10:59
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0