Besök

Idag kom Daniel(Simons bror) hit på besök, han hade med sig en smörgåstårta som han bjöd oss på, mumsigt! Eftersom Simon skulle iväg på sin match så hann han bara äta och dra iväg på en gång men Daniel stannade kvar och busade med Melle och nu har han precis gått. Melwin blev så slut av busandet så han har tagit en liten nap ett tag nu, men han får bara sova en stund så att han kan sova sen i natt. Och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för nått nu!
Eller jo nu kom jag ju på, jag ska prova klänningen som jag hämtade ut förut idag, har inte hunnit med att göra det än. Hoppas att den passar nu bara! Efter det kanske jag ska sy lite på klänningen jag började med igår.
Klänningar, klänningar, klänningar är det det enda som jag tänker på?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0