Bröd och vatten

Vilket mysigt väder vi har idag, iallafall när man är inomhus! Synd bara att jag måste gå ut sen. Fast jag måste väl inte egentligen men jag vill ha min mobil så då behöver jag ner till stan och för att komma dit krävs det ju att jag går ut genom dörren. Jag känner hur jag fryser i hela kroppen bara jag tänker på det. Sen ska jag ju ut igen ikväll när jag ska ner till bion. Tovan har också bestämt sig för att följa med så hon ska komma hit sen när hon slutar skolan. Då ska jag bjuda henne på mat och det kommer ju bli...eh lätt. Hon är nog den kinkigaste jag vet så vi får väl se vad jag kan hitta på för nått som kan duga åt fröken.




HA, tre år sen! Fan vad heta vi är;)

Puss


Kommentarer
Postat av: tove

jag är skit hungrig haha :D tråkigt väder :( ses snart :D

2009-11-05 @ 14:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0