brumbrum

Då var det fredag igen då!
Dagen innehåller tyvärr ingenting spännande bara massa tvätt och städgrejer. Fast nu ljög jag lite, min klänning som jag har beställt ligger nere på posten och väntar på mig, det är ju lite spännande! Sen när Melle har sovit färdigt tänkte jag att vi skulle gå ner och hämta den. Tills dess väntar dammsugning och tvätt av golven och kanske en dusch om jag hinner, det beror på hur länge han sover och hur snabb jag är.
Ikväll har Simon hockey(igen), så det blir Melle och mamma mys den här fredagen också. Då ska vi heja på Tove i Idol.



Förut när jag sprang runt och plocka lite fick Melle sitta i "bilen" och jag måste ju säga att han vet hur en riktigt raggare kör bil, haha sötnos! (kameran på nya mobilen är sämst, därav den värdelösa kvaliten på bilderna)

Nää nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna med allt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0