Det är tur att vi finns

Godmorgon! Fast det är ju inte morgon längre men iallafall. I morse gick vi upp halv sju, usch och fy! Melle var pigg som en lärka och ville börja busa på engång. I vanliga fall brukar han bara äta lite godmorgonvälling och sen ligger vi bara i soffan och myser ett tag, men det dög tydligen inte idag.

I lördags hade vi skitkul! Först var vi alltså här hemma hos oss, det var jag och 15 killar, hehe! Tur att jag gick på bygg så att jag är van. Sen gick vi ut på krogen och jag träffade på halva Malmköping, trevligt som vanligt. Det blev massa dans, prat och gullegull. När klockan började närma sig ett gick jag och Simon hem eftersom han var lite sjuk. På söndagen var han ännu sjukare vilket har resulterat i att han ligger i sängen med feber och sover just nu!

Sen på söndagen så kom Simons mamma hit med Melle och då åkte vi iväg och vaccinera honom. Det gick bra alltihop och det märks ingenting konstigt med honom nu efteråt, skönt må jag säga!

Nu är lillkillen hungrig så måste kila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0