dunkdunk

Usch och fy, jag har fått ont i skallen! Inte så skoj men det är tur att Melle har somnat iallafall så jag inte behöver springa efter honom hela tiden. Mätt är jag också, jag och Simon har precis ätit majskolvar eller majskorvar som jag trodde att det hette när jag var mindre. Det var gott!

Melwin har snart skrapat ihop hela 5 tänder. Den fjärde ploppade upp i helgen och i morse så såg jag att även den femte var påväg att ta sig igenom tandköttet. Tandkött...låter inte det bra äckligt? Jag tycker iallafall att det låter äckligt tand-kött...blä.

Nu ska jag nog gå och sätta mig i soffan  för snart börjar house och det får man ju inte missa!

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Karin





För Thelma går det bra :) Två tänder därnere och hon kan krypa. Hon är stark i benen nu också, hon hoppar som en groda med benen (med stöd). Hur länge tänker du vara mammaledig? Har ni ansökt om dagisplats?

2009-11-24 @ 23:54:41
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0