Fireflies

ÅHHHhhh vet ni vad jag råkade göra förut? Radera min spellista på spotify! Skitsur vart jag! Så nu har jag suttit och knåpat ihop en ny med musiken som jag kommer ihåg plus lite nytt som jag kom över. Nu fick jag ur mig lite av ilskan, nu kan jag gå vidare.

Melleplutt ligger och sover så sött och jag sitter här och försöker hålla mig vaken medan jag väntar på att Älskling ska komma hem från träningen. Jag vågar inte gå in och lägga mig ifall Melle vaknar för då kommer han lagom somna om tills Simon kommer hem och ska lägga sig så då vaknar han en gång till. Det är bättre att vi lägger oss samtidigt så behöver han bara vakna en gång eller förhoppningsvis inte alls, förnsen i morgon dårå.

Nu måste jag bara avbryta med lite grinighet igen! Vad tusan håller grannen min på med egentligen undrar jag? Det låter som om han flyttar om i hela lägenheten, och springer och slår i dörrar hela tiden. Egentligen är det väl inte så farligt för min skull, jag vill bara inte att lillskiten ska vakna av det.

Idag har jag spenderat dagen med att sy! Det blev en vanlig enkel men snygg klänning. Bild på den kan jag bjuda på i morgon!
Sålänge får ni nöja er med att glo på en nyfiken liten pojk som undrar vad som finns bakom soffan. Mest damm gissar jag på, hehe!



Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt:)

2009-11-19 @ 10:30:18
Postat av: tove

om jag inte hade ont i halsen så det svider skulle jag ha ringt dig idag <33

2009-11-19 @ 14:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0