Fredag gånger två

Äntligen fredag! Jag gick runt hela dagen igår och hade för mig att det var fredag redan då, men så var inte fallet! Men att få två fredagar på en vecka är inte illa pinkat. Ikväll ska vi bara vara hemma och ha mysigt alla tre. Egentligen så har Simon träning men han ska strunta i den idag, det tycker jag han gör rätt i med tanke på att det redan har varit träning måndag, onsdag, torsdag så är det ju träning idag och match i morgon. Dom är ju inga elitspelare direkt, så att träna varje dag känns ju lite väl.

Nu blev jag hungrig! Lite frukost skulle nog sitta fint om det inte var så jobbigt att fixa i ordning det, haha!slö? Aa jag tror det!

Inlägget igår när jag skrev att jag inte kom ihåg vad den dära filmen heter, well nu vet jag den heter, The Jacksons, an american dream. Det var någon snäll själ som kommenterade det, så TACK! Det är mitt nya måste att se den filmen! 

Nu ska jag gå ut till köket och fixa den där dumma frukosten!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0