Hallå?

Bara för att nästan ingen av alla bloggar jag läser har blivit uppdaterade idag så skriver jag ett eget inläggt istället så jag har något att göra. Tessa åkte för ungefär en timme sen och nu står hon antagligen och skakar på rumpan och tjoar(hon dansar linedance). När hon precis hade gått ut härifrån upptäckte jag att hon hade glömt sina mobiler här då tänkte jag "jag måste ringa och säga att hon glömde dom"..ehm smart! Jag kom ju såklart på att hon inte skulle svara eftersom att jag hade telefonerna här, så jag fick kasta på mig skorna och hoppa ut i kylan och kuta efter henne. Hon hann som tur var inte komma fram till bilen innan jag kom ifatt henne, så nu är dom i säkert förvar tillsammans med sin ägare igen.

Melle har nyss somnat och Simon har tydligen också somnat här på soffan såg jag nu. HAHA han ligger som en liten köttbulle med rumpan upp i vädret, sött! Han ser ut som ett litet barn.

Nu har jag nog inget blod kvar i händerna för dom börjar domna bort och bli kalla nu. Det är nog bäst om jag avslutar här nu innan fingrarna ramlar av.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0