Idag är ingen vanlig dag..

för idag är det onsdagen den 25 november! Med andra ord One Tree Hill säsong 6 släpps IDAG. Vi bokade den förut så den kommer nog i morgon eller kanske på fredag. Jag lääääängtar ihjäl mig, jag vill ha den nu. Det är ju bara såå bra, jag har alla andra säsongerna och har kollat igen dom ett antal gånger. vdg fdfddbfdbh..ehm Melwin hälsar att han också tycker att det är bra, haha!

Idag har vi gått en liten promenad och sen har jag dammsugit, tvättat golven och småplockat lite. Så nu är alla sysslorna färdiga för idag, förutom att laga mat och diska med det räknas inte för det gör jag ju varje dag.
Om ett tag ska Aleco komma hit och hämta sina grejer som han lämnade i helgen, så efter det har vi bara grejer från tre personer till som förhoppningsvis ska bli hämtade någongång, hehe.




Woho, jag är lycklig!

Puss


Kommentarer
Postat av: caroline

åhå, jag fick hem min imorse och blev så överlycklig! :D



2009-11-25 @ 15:13:48
URL: http://bbbborg.blogg.se/
Postat av: jonna a.k.a Luddes mamma

På den gamla goda tiden när Lucas och Peyton var med!!! :(

2009-11-25 @ 16:56:31
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har inte varit ledig än men ska vara "ledig" till januari. Fast jag studerar på distans också. Vi har dagisplats ja :) Har du något jobb än då?

Det är så roligt att det händer saker i utvecklingen nu :) I början var det rätt tråkigt.

2009-11-25 @ 21:22:37
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0