Kolla bara på henne

Idag träffade jag på världens surtant när jag och Melle var och handlade! Det var två småtjejer som var kanske runt tio år som gick och fnissade och hade sig så som man gör när man är i den åldern(och ibland fortfarande, haha). Men iallafall så gick den där tanten fram till en utländsk kille som jobbade där och följande konversation utspelar sig:

Tanten: Är det här någon himla lekstuga?
Killen: ehm...näej vadårå?
Tanten: Ska dom få hålla på sådär?När jag var liten fick man inte springa runt och göra så!
Killen: Men det är ju faktiskt 2000-talet nu
Tanten: Ska du inte gå och säga till dom, såhär kan dom ju inte betee sig
Killen: Men det är ju föräldrarnas sak att uppfostra sina barn
Tanten: Men föräldrarna nu förtiden är ju inte mer än barn själv, kolla bara på henne där(nickar mot mig)
Killen(håller tillbaka ett skratt): Men det kan inte jag göra någonting åt
Tanten: Men jag är iallafall svensk och vet hur man uppför sig!

HAHA jaha så det är sådär man gör när man uppför sig ordentligt. Jag var ju tvungen att vara tyst men jag fick mig ett gott skratt inombords iallafall, hoho! Jag sitter faktiskt och småskrattar lite för mig själv när jag tänker på det.

Simon är iväg på träning just nu och då tänkte jag överraska honom och fixa ett par "lyxmackor" som han kallar det till honom som han kan ta med sig till jobbet i morgon(oj, vad jag är snäll)! Men först en bild på klänningen som jag slängde ihop igår, jag påbörjade även en till klänning idag som förhoppningsvis blir klar i morgon!



Fram


Bak! Färgen på klänningen gjorde sig mer rättvis på denna blid än den ovan bara så att ni vet;)

Nu vidare till köket!
Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättesnygga kläder du gör! :D

2009-11-21 @ 17:47:37
URL: http://impregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0