Krökerier!

Idag är vi barnlediga! Då blir det krök som det kallas nu förtiden. Det kommer en massa grabbar hit om en stund och sen senare när vi har blivit riktigt snygga allihop så drar vi oss mot krogen. Fast pappskallen här hemma är sjuk och ligger på soffan och halvsover just nu så ska ha med iallafall, knäppjök!
Jag hade tänk sy en kjol som jag skulle ha på mig idag, men eftersom Simon har mått dåligt var jag tvungen att ta hand om Melle samtidigt, så den blev inte riktigt färdig! Så den får jag ta någon annan gång! Nu plingar det på dörren så måste kila och vara lite trevligt nu;)

Ha en fin kväll, Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni har kul, kan inte du försöka uppdatera lite oftare än 1-2 ggr per dag? de är kul att läsa :)

2009-11-22 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0