Mamma?

puh! Jag har precis varit nere första rundan till tvättstugan. Egentligen skulle jag vilja börja tvätta lite tidigare men det är så svårt att få med sig både tvätten och alla tvättmedel plus Melle på samma gång. Så jag får alltid vänta tills Melwin ska sova middag så jag slipper tappa armarna.
Idag har jag en del att göra och jag känner att jag nog inte kommer att hinna med allt, ovanligt!

I morgon är det äntligen onsdag då ska jag gå ner till stan och förhoppningsvis få min telefon men det är inte säkert för dom sa ju att jag KANSKE skulle få den då. Jäkla telia nissar!

Alltså ni andra som har barn, när ungefär börjar dom säga enstaka ord? För att det låter redan som att Melle pratar ibland och han är ju bara åtta månader. Han har ju hållt på med massa ljud som mmmmmmammma och sånt länge men då har man ju fattat att det bara låter lite som ord och att han inte säger det egentligen. Men nu dom senaste dagarna har man hört att det liksom verkligen låter som han pratar och när man säger hans namn så kollar han upp på en och säger aaa. Kan det verkligen vara så att han pratar eller är det jag som är knäpp?

Nu har jag ett par varma vårrullar i köket som ligger och väntar på mig, gott!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0