MÅNDAG är det!

Idag är jag riktigt seg! Jag somnade senare än vad jag brukar igår och Melle vaknade ungefär en och en halv timme tidigare i morse vilket betyder att jag har sovit några timmar mindre än vanligt i natt. Så när Melle somnade om sen så ställde jag klockan och tänkte bara sova i typ tjugo minuter men så vart ju inte! Jag vaknade inte när det ringde så jag sov i nästan två timmar istället så nu är jag helt borta i skallen och går runt och tror att det är tisdag, inte så roligt!

Igår var vi nere på stan allihop, Simon skulle byta storlek på en tröja och jag skulle leta efter en klänning. Jag hittade två fina klänningar och en av dom fick följa med mig hem, men nu ångrar jag mig så i morgon ska jag gå ner till stan och byta, hehe. Det är konstigt att kläder kan vara så snygga i butiken men så fula när man kommer hem. Hoppas bara att inte den andra klänningen också blir ful när vi har kommit hem. Då får jag lämna tillbaka den och bli utan helt.

Nu ska jag gå till köket och baka bullar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0