Mental

Idag har mamma varit här! Hon följde med mig till jysk där jag köpte lite mera tyger och en blommaktig grej och sen till växtnågonting(minns inte vad det heter) där jag köpte en jättefin vas.
När hon kom hit idag hade hon med sig en liten tomte som hon hade hittat där hemma som var min så nu har vi redan två stycken tomtar som står framme, fast det är ju inte så länge kvar tills man ska ta fram allt sånt så dom får stå kvar här upp i lägenheten.

Vi har nog kommit fram till att Melle ska ta vaccinet nu iallafall det känns som om det är lika bra att göra det.
Jag fick en kommentar av sötaste Sara som gör att det känns ännu mer som rätt beslut, så det är skönt!





Tygerna som jag köpte idag, så nu har jag ytligare ungefär 15 meter tyg!

Nu ska jag passa på att mysa lite med familjen medans alla är hemma och vakna!;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Sara Ahlström

Så länge ni känner er säkra på ert beslut om vaccinationen så blir vilket ni en väljer det som passar er bäst, tänk bara på Melles bästa hela tiden :)

Förresten, det skulle vara hur kul som helst och få träffa dig och Melle någon gång nu snart! Är så himla nyfiken på hur den lilla kabraten ser ut ju :) Kan inte du höra av dig nästa gång du ska till din mor och far? Så kanske vi kan ses någon timma eller två? :)



Ha det bra!

PUSS

2009-11-17 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0