Missing you

Godmorgon eller aa middag kanske det är nu, jag har ju ändå varit vaken sen halv åtta. Dock känns det som om jag knappt är vaken än, skallen är helt bakom flötet. Simon kanske har legat på mitt huvud inatt?

Just nu sitter jag och väntar på att Melle ska vakna så vi kan kuta ner till hemköp och handla lite nödvändigheter till middagen idag. Tessa ska komma hit och hälsa på efter jobbet så hon ska bli bjuden på lax och romsås, mumsigt!

För att svara på en fråga lite snabbt så kommer tyget jag köpte igår ifrån Jysk, det fanns inte så mycket kvar när jag var där, men dom brukar alltid ha det där tyget där så dom kommer nog säkert att ta hem mera;)!

Simons mamma och pappa var här någon dag i veckan(jag har ingen koll på vad det är för dagar nu när jag är mammaledig och går hemma) då iallafall lämnde dom en förtidsjulklapp till Melwin. Det var som tur var lite vinter kläder och ingen leksak, haha!




Nu kommer han bli tjusig i sina bamsekläder (björnen alltså, inte att dom är stora).Hehe, vilken humor!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0