MJ- This is it

Nu har jag precis kommit hem från bion medans dom andra sitter kvar i bilen påväg hem till köpingen. Vad tyckte vi om filmen då? Malin "fick något i ögat" he...he, Matilda blev besviken, Tove tyckte att den var helt okej och jag tycker att den var skitbra. Man måste nog tycka väldigt mycket om MJs musik för att kunna uppskatta filmen ordentligt. Jag såg en film om honom på tv precis när han hade dött som handlade om hela hans uppväxt. Den var hur bra som helst, iallafall det jag fick se, jag hade ju en liten bebis att ta hand om samtidigt så man missade lite här och där. Jag skulle vilja se den igen fast när det är lite lugnare så man hänger med, tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter:( buhu

Idag fick jag ÄNTLIGEN min mobil med mig hem. Den är skitsnygg! Fast jag har inte riktigt lärt mig den än. Om jag skickar ett sms till någon och låter sur så kan jag ju säga att det är för att jag har inte lärt mig att göra några smilisar och sånt än, hehe!

Nu ska jag fortsätta att lägga över nummer och sånt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

An American dream, the Jackssons heter filmen:)

2009-11-05 @ 21:40:29
Postat av: Sandra

ÅHH!Tacktacktack:D

2009-11-05 @ 22:34:33
URL: http://sanjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0