Mr Envis

Att jag har en son som inte tål att höra ett nej är en sak som är säker! Jag har nog fått honom att gråta minst 20 gånger idag och då skojar jag inte. Vi har en sånhär vit plastlist där man kan gömma undan sladdar som annars ligger på golvet. Den gillar han att krypa fram till och dra och slita i  så mycket det bara går. Förut har vi varje gång sprungit fram och flyttat på honom, idag provade jag något nytt att säga med bestämd röst NEJ! Han började skrika som en stucken gris så fort jag sa det, men han fortsatte gång på gång att börja talla på listen och varje gång sa jag nej. Nu har han inte varit på den på flera timmar så det kanske funkar. Nu måste jag bara få honom att lämna glasdörren till stereon ifred.

Nu ska vi kolla på film hela familjen Karlsson-Jonsson!

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0