nöffnöff

Postis var precis här och skrämde livet ur mig! Varje gång när dom kastar ner all post i springan och det dunkar ner i golvet låter det skithögt. Idag var det extra mycket post så det lät lite extra högt och jag blev därav lite extra skrämd. Bland all reklam fanns det en kallelse till Melwin om vaccination. Så nu sitter jag här och har lite ångest, vi har lite svårt att bestämma oss om han ska ta eller inte.
Eftersom att jag har jättesvår astma så kan ju Melle ha fått sånt skit också och ifall han skulle få svinis sen så skulle ju det betyda att någonting väldigt inte roligt skulle kunna hända. Men om han tar sprutan så kan han ju hamna i koma och allt vad det är som har hänt med folk. Så det finns ju dåliga saker hur man än gör.
Så nu har vi någonting som tål att tänkas på!

Idag är jag ensamstående mamma! Simon ska ha match idag så han kommer komma hem efter jobbet för att packa om väskan och sen åker han iväg till sthlm, så kommer han väl hem runt halv tolv eller nått sånt.
Jag ska rulla ut madrassen sen för han får sova i tvrummet i natt. Som jag skrev för några dagar sen så har Melle fått nått ryck och blivit lättväckt, han vaknar varje kväll när vi öppnar dörren för att gå in och lägga oss.
Så det blir bättre om han sover i ett annat rum så slipper vi bli väckta.

Nu har Melle tagit en liten nap så jag ska passa på att springa ner till tvättstugan för att utföra lite evighetsjobb som Simons mamma kallar det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0