Rainbow

Godmorgon på er! Jag sitter här med Simons tjocktröja med massa tända ljus och fryser. Melle ligger inne i sovrummet och snarkar men jag vågar inte gå in och hämta mera kläder ifall han vaknar. Han har blivit jättelättväckt nu förtiden. Igår när vi skulle gå och lägga oss smög  vi in i rummet utan minsta ljud, men han vaknade iallafall. Han måste känna på sig att vi kommer in där för han kan ju inte höra oss och vakna av det.

Idag ska Tovan komma hit när hon har slutat skolan, då hade jag tänkt att dra med henne ut på en promenad vare sig hon vill eller inte. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på fram tills hon kommer, jag har redan hunnit med att göra allt i veckan så nu finns det ingenting kvar. Jag är lite sugen på att sy men sygrejerna är inne i sovrummet och då kommer Melle vakna och då kommer jag inte kunna sy iallafall så jag får helt enkelt göra det någon annan dag. Ikväll har Simon träning så jag får kolla på idol själv, stackars mig! Jag får göra någonting gott att äta så blir det nog bra iallafall.

Frukost nästa!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0