Svart är alltid fel!

Folk säger jämt om du inte vet vad du ska ha på dig, kör på svart det funkar alltid...gör det? Jag hatar att ha svarta kläder! Visst finns det väl undantag men om jag ska iväg någonstans väljer jag mycket mycket hellre att ha färgglada kläder som syns. Färg gör mig glad, paljetter gör mig ännu gladare! Jag har alltid varit och kommer säkerligen fortsätta att vara den lilla färgklicken i sällskapet. Vi kan ju ta som exempel mina senaste vinterjackor som har haft färger som rosa, klarblå och röd medans dom flesta andra springer runt med svart, brunt och mörkblått. Det är inte det att jag tycker att det är fult med mörka kläder, jag bara trivs inte i det. Ni andra får gärna kuta runt i era mörka kläder det betyder bara att det blir mera färg till mig!

Ironiskt nog sitter jag här i en helsvart mysdress som döden själv just nu, men ibland får man! På tal om döden, jag har kommit fram till att när jag dör är man inte välkommen på begravningen iklädd svart! Färg ska det va! Inte för att jag hade tänkt att dö inom en snar framtid men bara så ni vet!

Puss på er alla färglösa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0