sysysy

Fy sjutton vilken dag! Den började med att jag vaknade upp med en fruktansvärd migrän efter en liten stund vaknade Melle och började tjoa och ha sig i sängen. Med tanke på att mitt huvud var påväg att sprängas hade jag inte sådär jättemycket lust att gå upp så jag la mig under täcket och försökte inbilla mig själv att det bara var en dröm, att jag inte hade någon huvudvärk och ingen superpigg bebis som ville gå upp. Men det funkade inte, så jag blev tvungen att gå upp iallafall. Jag drog i mig ett par tabletter och efter ett tag försvann migränen som tur var. Sen kom min käre mor och farmor hit. Vi startade dagen med lite saft och bullar sen hjälpte farmor mig att tvätta fönster och städa rent i förådet. Vi tog en paus med lite vårrullar efter det åkte jag och mamma och handlade lite medans farmor stannade kvar med disken och Melle.
Med mig hem fick jag en plastjulgran, lite massa glitter, lampor, ljuslykta, stolsdynor, datastol och hela 45 METER tyg! Det var rea;)Hehe! Undra jag vad som ska bli utav allt det?


Kanske lite klänningar, kjolar, leggings, något till Melle vi får se vad jag kan hitta på!


Min lilla stora pojk som har blivit hela 8 månader idag!<3

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart handlade du tyget? :)

2009-11-12 @ 10:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0