Take me to the candy shop

Det känns som klockan är tio men egentligen är den bara fem. Det är verkligen kolsvart ute nu! Simon är iväg på match, den börjar väl ungefär vilken minut som helst nu. Han åkte iväg vid två ungefär så det lär ju ta ett bra tag innan han kommer hem. Men vi har ju hela dagen på oss i morgon att ligga och göra ingenting.
Idag har mamma och pappa varit här och blivit bjudna på mat så att jag skulle slippa äta själv. Det blev hasselbackspotatis, fläskfilé med en grekisk marinad och en annan marinad, sallad och beasås, skit gott! Nu har dom precis åkt hem så nu är jag själv. Fast Melle är ju hemma men han har tagit en liten nap så han räknas inte.

Jag kanske skulle ta och kolla på någon film eller nått sånt, jag vill ha godis men jag har inget! Nån som vill gå och köpa och komma hit med det sen?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0