This is it!

Woho det snöar ute idag! Jag pratade med Simon förut i morse och han sa att det snöade uppe i Järna där han är och jobbar, sen pratade jag med mamma som är i Sparreholm och jobbar, där snöade det också. Jag blev sur för att det inte snöade här men efter tag började flingorna trilla ner från himlen här också, mysigt! Fast dom är ju inte så stora men ändå.
Inatt stängdes mitt abonemang av så i morse funkade inte telefonen. Men jag har lånat en annan mobil av mamma som jag ska ha tills jag får min nya. Telia har flyttat över mitt nummer till ett kontantkort så jag har fortfarande samma nummer kvar. Om jag får en lapp på posten idag så ska jag gå ner till stan och förhoppningsvis hämta den nya telefonen. Annars kanske jag får vänta tills i morgon istället, hoppas inte.

Igår fick jag sms av Malin som undrade och jag ville följa med och kolla på This is it på bio i morgon, självklart! Inte vill jag väl missa den. Så i morgon kväll så kommer Malin och Matilda in till stan så ska vi ner på stan och ha myspys!

Nu ska jag gå och ta mig en varm dusch för jag fryser så jäkligt. Sen måste jag ta hand om den där nedrans nytvättade tvätten!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0