Tönt

Får man stänga in barn i garderoben? Isåfall så skulle jag vilja göra det nu! Melle är bråkigare än någonsin och kryper bara runt och tallar på allt som han inte får röra, grrr! Varje gång säger jag nej och då börjar han gråta och skrika för att sen krypa fram till någonting annat och så säger jag nej och jaa, ni fattar.
Simons feber finns nästan inte kvar länge så snart är han frisk igen. Just nu sitter han bakom mig i soffan och dricker te, det doftar gott, jag blir också lite sugen på att ta mig en kopp.

Idag har jag ingenting speciellt planerat, förut att gå en sväng ner till hemköp och handla lite. Jag kanske ska sy lite sen om jag får tid(läs: om Melle tillåter det).




Han är precis som den där lilla hunden som alltid står framför tvn i 101 dalmatiner, haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0