Tv time

Ni kan aldrig gissa vad som precis damp ner i våran brevlåda! Eller aa ni vet fattar säkert redan vad jag syftar på men jag säger det iallafall, ONE TREE HILL! Precis lagom till att Melle ska sova middag så det blev ju perfekt, då kan vi kolla i lugn och ro.

Idag har vi tvättdag så det kommer bli lite spring upp och ner till tvättisen och sen har jag tagit upp min jullåda för att börja plocka fram mina små tomtar och grejer. Fast jag funderar på att vänta med det tills i morgon när Simon ska iväg och jobba. Han är inget stort fan av julen som jag är och jag frågade honom för ett tag sen "men tycker du inte ens att det är lite mysigt med alla julsaker" och han svarar " näää, det är mest jobbigt" då höll jag på att svimma!!
Så jag tänkte göra det så julmysigt jag bara kan och sen ska jag minsann visa honom att det visst är mysigt med jul!


Nu sitter han och gnäller att jag ska komma till tven så vi kan börja kolla så det är nog bäst att jag avslutar nu, hehe!

Puss


Kommentarer
Postat av: jonna

nej det är skitkonstigt när inte dom är med, nu handlar det typ mest om nathan och haley och det är ju inte alls lika kul ;P

2009-11-26 @ 19:54:50
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: Karin



Hon ska gå på ett dagis som det inte är så långt till för oss. Våra kompisars barn går där och det verkar vara ett jättebra dagis.

2009-11-27 @ 14:52:35
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0